17 Ekim 2011 Pazartesi

Ateşli yengemle tatil kaçamağı

Adım Kaan 21 yaşındayım. Boyum 1.80 kilom 75. Ankara’da oturuyorum. Amcamın karısı Fatma yengem çok ateşli bir hatundu. 1.65 boyunda 55 kiloydu. Küçüklüğümden beri yengeme ilgim vardı. Lise yıllarında erotik boyutlara ulaşan ilgim beynimi sürekli tırmalıyordu. Geceleri rüyama giriyor ve çoğu kez boşalarak uyanıyordum. Geçen yaz üniversiteyi kazandıktan sonra amcam bana verdiği tatil sözünü yerine getirmek için Antalya’ya götürdü. Tabi ben yengemi daha fazla görebilmek için bunu çok istiyordum. Yakaladığım bir anda gözüme kestirip sikmeyi o kadar çok istiyordum ki. Neyse biz yola çıktık. Yol boyunca gözümü yengemin bacaklarından hiç alamıyordum. Kısacık eteğiyle arabanın arka koltuğunda bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Ben ise kuduruyordum onları gördükçe. Amcam olmasa direk üzerine atlayacak hale gelmiştim ama kendimi frenliyordum. En uygun zamanı bekliyordum adeta pusuya yatmış kurt misali. Kalacağımız otele vardıktan sonra amcam ile yengem ayrı odaya ben ise yan odaya geçtim. Eşyalarımı yerleştirdik ve amcam aşağıda lobiye işlemleri halletmek için indi. Ben hemen yan odaya geçtim ve yengemle muhabbete başladım. Yengem sarışındı ve amcamdan 10 yaş küçüktü. Çok ateşli bir götü vardı. Hele o dolgun göğüsleri beni kendimden geçiriyordu. Onları bir kere sıkmak için herşeyimi verirdim. Yengem bana sevgilimin olup olmadığını sordu. Ben de “şu an yok” dedim. Hayret sen nasıl boş kaldın dedi bana. Biraz utanmıştım bu ilgisi üzerine. Biraz daha muhabbet ettikten sonra bana bir şey söyleyeceğini ama bunu amcama söylememem gerektiğini ifade etti. Eğer istersem benimle sikişeceğini amcamın artık ona yetmediğini söyledi. Ben daha dünden hazırdım. O da benim hareketlerimden ona karşı ilgimi fark ettiğini söyledi. Üzerindeki mini eteğini yukarı sıyırdı ve götünü sikime dayadı. Benimle arkadan ilişkiye girmek istediğini söyledi. Eliyle sikimi aldı ve yalamaya başladı. Benim 20 cm yarrak hemen sertleşti ve damarları çıkmıştı. O kadar güzel yalıyordu ki hiç bitmesin istiyordum. Tükürerek ıslattıktan sonra sikimi eliyle tuttu ve domalarak götüne yerleştirdi. Önce biraz canı yandı çünkü sikim çok kalındı. Daha sonra götü genişlemeye başlayınca hızlı hızlı almaya başladı. Bende belinden tuttum ve kendime doğru çekmeye başladım. Artık ikimizde kendimize hakim olamıyorduk. Amcamın gelip gelmemesi umrumuzda değildi. Öyle güzel sikişiyorduk ki ikimizde kısa süre boşaldık. Ben onun götüne boşalmıştım. Sikimi çıkardıktan sonra götünden spermlerim akmaya başladı. Onları parmağıyla alıp ağzına götürdü. Yengem o kadar azmıştı ki amcamın olmadığı her an onunla deliler gibi sikiştik. Şu an nişanlıyım ama hala yengemin ateşli sikişme anlarını unutamıyorum.

6 yorum:

  1. senin karınıda yeğenin siker büyük olasılıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  3. Olgun kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın pişman olmazsınız Olgun yaşta yüksek okul mezunu yalnız yaşayan seyehat engeli olmayan sırdaş iş adamı beyim arayıpta uygun kişileri bulamama düşünsesine kapılıp ertelediğiniz fantezilerinizi şansa bırakmayın arayın baktınız adam gibi adam değil birdaha aramazsınız sayın okurlar bu düşünceleri bütün evli çiftler düşünüyor ama toplum baskısından korkarak içinde dinmeyen yara gibi saklıyor nereye kadar saklayacak arayın bir an önce hayata geçirin herkese saygılar sunuyorum kalın sağlıçakla 0532 371 49 67. 0532 371 49 67

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil